Samsung WF8804FPA

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WF8804FPA op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Alfan 23-04-2012
Geschreven voor: Samsung WF8804FPA

Wasmachine doet het goed. Wij vinden hem niet super stil. Verder valt de 8kg alleen met katoen te gebruiken is. Met syntehtisc e.d. is volgens het boekje maar 6kg nodig.

Verder hebben wij problemen dat hij het wasverzachter bakje niet goed schoon krijgt, waardoor er altijd wat in blijft staan wat dan uitdroogt. Het is vervelend omdat dit vaak (1x maand) schoongemaakt moet worden. Hij doet het verder dus wel goed. Met de vorige ouwe wasmachine hadden we dit niet.

De display is ook duidelijk en bediening ook eenvoudig. Dus wel redelijk tevreden, zeker voor die prijs.

Ook vervelend is dat in de klep bij het rubber een ruime rand zit voor de afvoer, maar daar blijft vaak een kindersok in zitten of haren en is dus vaak ook een beetje een vies/nat plekje.

Maar geen spijt van de aankoop. We hebben er acht jaar garantie bijgekocht van de harense smit, dus dan zouden we eerstkomende paar jaren ook goed moeten zitten.

arif 08-12-2010
Geschreven voor: Samsung WF8804FPA

heel stille wasmachine en makkelijk in biedingsgemak vele programm`s onder andere korte programme startuitstel enz enz ik zou de wasmachine wel aanraden

keessie100 26-06-2010
Geschreven voor: Samsung WF8804FPA

Een goede en fijne machine wast mooi schoon is stil en werkt éénvoudig

Pieos 08-03-2010
Geschreven voor: Samsung WF8804FPA

Prima machine, maakt weinig geluid, ook centrifugeren geluidloos. De bediening is gemakkelijk en overzichtelijk. De vulopening is groot, de deur gaat ver genoeg open. Ik heb hem nog niet lang genoeg om over de duurzaamheid te kunnen oordelen maar ik schat dat het wel goed zit met de kwaliteit.

Caspervc 09-04-2009
Geschreven voor: Samsung WF8804FPA

Nu ongeveer 3 maanden in bezit en echt een super apparaat!

LCD scherm is handig, draaiknop voor de programma's ook! Na de installatie en het goed stevig zetten in gebruik genomen.
Nu 2 maanden later nooit spijt. Doordat ie 8kg aankan, is er eigenlijk nooit een was te groot. Wasmachine heeft een grote vulopening (alleen jammer dat de deur niet de andere kant op open kan).
Grootste voordeel is nog dat de machine erg stil is. We wonen in een appartementje uit de jaren 60, en als je in de huiskamer zit, hoor je niet dat hij aanstaat. Ook niet met centrifugeren! De (boven)buren hebben geen klachten erover, ik ben zeer tevreden! Ook de afteltimer en uitgestelde start zijn erg handig, en erg accuraat.
Machine wordt geleverd met een dubbele waterstop en de trommel is miele achtig (diamond systeem, goed voor je was).

Aangekocht met 5 jaar garantie, en als die het 5 jaar op deze manier blijft doen, zal ik blind weer een nieuwe Samsung kopen!